IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Praxis
Forlagshuset Lindhardt og Ringhof består af forlagene Lindhardt og Ringhof, Carlsen, undervisningsforlagene Alinea, Akademisk Forlag og Alfabeta samt det internationale, digitale forlag Saga. Besøg vores forlag herunder.

https://praxis.dk/
30 , 00 kr.
37 , 50 kr.
Markedsanalyse - teori og praksis, niveau C

Markedsanalyse - teori og praksis, niveau C

Trojkas undervisningsmateriale til Markedsanalyse – teori og praksis, niveau C er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på EUD og EUX.

Den samlede undervisningspakke omfatter følgende:

Grundbog inklusiv opgaver
E-læringsmateriale på bogens website

Grundbog inklusiv opgaver udgives som digital e-bog.

Licenser til DIGITALE e-bøger bestilles i webshoppen og læses på praxisOnline.

Ny bruger på praxisOnline oprettes HER.

 

Markedsanalyse – Teori og praksis, niveau C, 1. udgave, består af en lærebog inklusiv opgavesamling samt e-læringsmateriale på bogens website.

e-læringsmateriale findes via dette link: https://trojka.dk/Markedsanalyse-C-2016.aspx.

Markedsanalyse – Teori og praksis, niveau C er udarbejdet med henblik på anvendelse i undervisningen på EUD og EUX.

Lærebog og opgavesamling er velegnet til både holdundervisning og projektorienteret undervisning.

Markedsanalyse – Teori og praksis, niveau C inddrager aktuelle og virkelighedsnære eksempler med danske virksomheder. Stoffet præsenteres på en overskuelig og læsevenlig måde. Sidst i hvert kapitel er der et resumé.

Opgavesamlingen er placeret bagest i bogen og omfatter opgavetyper, som tilgodeser forskellige læringsstile og variation i undervisningen.

Strukturen i opgavesamlingen følger lærebogens indhold. Opgaverne lægger op til skriftlig besvarelse, mundtlig besvarelse og diskussion.

For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af opgaver. Det kræver imidlertid adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via telefon eller mail til forlaget.                                                                                                    

August 2016
Forfatterne

Læs mere >

< Læs mindre

Online adgang
Udg. dato:
01. maj 2021

ISBN:
9788729001119
Udgave: 1 Fag: Markedsanalyse Niveau: C-C Uddannelse: EUD,EUX Forlag: Praxis Redaktør: Jeanne Nielsen
37 , 50 kr.
30 , 00 kr.
Prisen er inkl. moms
Prisen er ekskl. moms

Praxis Forlag er en del af Egmont, som også er delejer af GoTutor, Danmarks bedste tilbud inden for privat lektiehjælp. Besøg Gotutor her.

 
 
 
 
 
 
v1.0.0-prx

Jeg handler som

Privat

  • For privatkunder og studerende.
  • Du får vist priser inkl. moms.

Institution

  • For institutioner og virksomheder.
  • Du får vist priser ekskl. moms.
JEG HANDLER SOM
Privat
Institution