IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

Praxis
Forlagshuset Lindhardt og Ringhof består af forlagene Lindhardt og Ringhof, Carlsen, undervisningsforlagene Alinea, Akademisk Forlag og Alfabeta samt det internationale, digitale forlag Saga. Besøg vores forlag herunder.

https://praxis.dk/
235 , 00 kr.
293 , 75 kr.
Afsætning D-C webBog

Afsætning D-C webBog

Afsætning D-C er målrettet elever på GF2 EUD og EUX på de merkantile uddannelser. webBogen følger grundfagsbekendtgørelsen til grundfaget Afsætning. Hvert kapitel omhandler et eller flere relevante faglige emner inden for afsætning. webBogen er inddelt i kapitler, der følger hovedemnerne fra bekendtgørelsen:

  • Virksomhedsforståelse
  • Efterspørgsel
  • Udbud
  • Marketingmix
  • Service og kundebetjening

Hvert kapitel er inddelt i underafsnit, som omhandler fagets kernestofområder. Emner som fx forretningsmodeller, købe- og e-handelslov, livsstilsmodeller, segmentering og online markedsføring bliver gennemgået i webBogen. Foruden kernestofområderne indeholder hvert kapitel afslutningsvis et afsnit med supplerende stof, der uddyber og perspektiverer kernestoffet og skal målrettes elevens uddannelsesretning. 

I webBogen findes en række forskellige opgavetyper, hvor eleverne kan arbejde med de faglige emner på forskellig vis. Desuden er der en gennemgående caseopgave, hvor eleverne kan arbejde med bogens emner i en praksisnær sammenhæng. 

Til webBogen hører en række iPraxisforløb, som på tværs af hovedemner og kernestofområder træner det stof, der præsenteres i webBogen.

Indhold

  • Indledning
    • Velkommen til Afsætning D-C
    • WebBogens opbygning
    • Supplerende stof
    • Gennemgående case
    • Opgaver i webBogen
    • iPraxisforløb
    • Uddannelsesspecifikke fag (USF)
    • PowerPoints
    • Podcasts
  • Virksomhedsforståelse
    • Forretningsmodeller og koncepter
    • Forretningsidé
    • Distributionskæden
    • Kendetegn for B2C og B2B
    • Købeloven
    • Supplerende stof
  • Efterpørgsel
    • Målgrupper og segmentering B2C
    • Købsadfærd off- og online B2C
    • Livsstilsmodeller
    • Trends
    • Supplerende stof
  • Udbud
    • Virksomheders konkurrence
    • Markedsopdeling
    • Supplerende stof
  • Marketingmix
    • Marketingmix - Produkt
    • Marketingmix - Distribution
    • Marketingmix - Pris
    • Marketingmix - Promotion
    • Supplerende stof
  • Service og kundebetjening
    • Servicekoncepter og servicepakken
    • Personligt salg og service
    • E-handel og online service
    • Supplerende stof
  • Tværgående case
    • Valg af virksomhed
    • Caseopgaver

Læs mere >

< Læs mindre

Online adgang
Udg. dato:
01. jul. 2019

ISBN:
9788757135916
Udgave: 1 Fag: Afsætning Niveau: C-D Uddannelse: EUD,EUX Forlag: Praxis
Kan kun købes af institutioner. Log ind som institution for at købe dette produkt.

Når du køber en tidsubegrænset lærerlicens, modtager du en aktiveringskode, der kan bruges en eller flere gange, afhængig af antallet du har købt.

Kan kun købes af institutioner. Log ind som institution for at købe dette produkt.

Når du køber en tidsubegrænset elevlicens, modtager du en aktiveringskode, der kan bruges en eller flere gange, afhængig af antallet du har købt.

293 , 75 kr.
235 , 00 kr.
Prisen er inkl. moms
Prisen er ekskl. moms

Praxis er en del af L&R Uddannelse, som er et af Danmarks største og førende læringshuse. Her finder du også Alinea, Akademisk, Plus, Ordblindetræning og GoTutor.

Modtag seneste nyt direkte i indbakken

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder til dit fag og din uddannelse!

 

ja tak!

 
 
 
 
 
 
v1.0.0-prx
Praxis

Køb læremidler og find Masterclasses mm.

Fortsæt som:

Privat

For privatkunder og studerende.

Du får vist priser inkl. moms.

Fortsæt som privat
Institurion

For institutioner og virksomheder.

Du får vist priser ekskl. moms.

Fortsæt som institution

Tilgå dine onlinematerialer

PraxisOnlineImage Gå til praxisOnline
JEG HANDLER SOM
Privat
Institution